Slovenske železnice so začele z enim najzahtevnejših projektov obnove železniškega omrežja v zadnjem času. Gre za temeljito prenovo odseka primorske proge med Verdom in Logatcem, ki bo stala skoraj 41 milijonov evrov.
Dela bodo trajala do sredine decembra letos, medtem ko bodo za nekatere vlake organizirali nadomestni avtobusni prevoz.
V sklopu obnove bodo zamenjali gramozno gredo, pragove in tirnice, kar je nujno za varno in učinkovito delovanje proge. Po prenovi bo proga sposobna prenesti obremenitve potniških in tovornih vlakov naslednjih 25 let. Obseg tovornega prometa naj bi se povečal po odprtju drugega tira Divača-Koper, kar še dodatno podpira potrebo po tej investiciji.
Izjava direktorja SŽ infrastruktura
“Gre za obnovo zgornjega ustroja železniške proge, se pravi tirnic in pragov. Vrednost del je dobrih 40 milijonov z DDV-jem,” je pojasnil direktor družbe SŽ infrastruktura Matjaž Kranjc.
Nadomestni prevozi in vpliv na promet
Obnova bo potekala po etapah, najprej po enem tiru, nato po drugem, kar bo trajalo dva meseca za vsak tir. To bo povzročilo zmanjšanje števila vlakov med Ljubljano in Logatcem. Vlaki, ki vozijo do Kopra, Italije in Pulja, bodo še vedno vozili po tej trasi, za lokalne potniške vlake pa bodo organizirali nadomestni avtobusni prevoz.
“Seveda bo prihajalo do nekaj večjih zamud v tovornem prometu, računamo pa, da bomo z vsemi ukrepi, ki smo jih sprejeli, zagotovili potrebno prepustnost proge, tako da gospodarstvo ne bo utrpelo večjih posledic,” je poudaril Kranjc.
Slovenske železnice so vse spremembe že objavile na spletu in na novem portalu Moj vlak. Ta omogoča tudi samodejno obveščanje potnikov prek brezplačnih SMS sporočil, kar pomaga potnikom pri načrtovanju potovanj v času obnove.
Spletno uredništvo