Vir: Urad vlade za komuniciranje

Urad vlade za komuniciranje (Ukom) je pripravili analizo poročanja o dogajanju povezanem s koronavirusom v dveh najbolj gledanih informativnih oddajah v Sloveniji in sicer v oddaji 24 ur na POP TV in v oddaji TV Dnevnik na RTV SLO. 

Spodnji grafi prikazujejo koliko časa je POP TV v 24ur in RTV SLO v TV Dnevnik od dneva uveljavitve PCT 15. 9. 2021 namenil podpori cepljenju ter na drugi strani podpori nasprotovanju cepljenja ter protestom?

Poročanje v prid protestom

Iz grafa je razvidno, da sta obe medijski hiši, RTV Slovenija in POP TV,  v tednih pred novembrom poročali v prid protestom oziroma nasprotovanju cepljenja in covid ukrepom.

Vir: Urad vlade za komuniciranje

RTV Slovenija je v obdobju od 15. do 30. septembra namenila 38 minut v prid protestom oziroma nasprotovanju cepljenja in covid ukrepom, POP TV pa 70 minut. Razvidno iz grafa se je trend v obdobju od 1. do 9. novembra nekoliko obrnil. Bo pa zelo težko sprati madež z mainstream medijev, ki so dolgo časa pripomogli k sabotiranju ukrepov.

Vir: Urad vlade za komuniciranje

Vir: Urad vlade za komuniciranje

Skupaj naprej

POP TV in TV Slovenija skupaj pripravljata oddajo “Skupaj naprej” in sicer kot prispevek v boju proti epidemiji, ki je očitno poskus blaženja slabe vesti mainstream medijev, saj sta obe televiziji sta vsaj v nekaterih časovnih obdobjih dajali prednost tistim, ki so nasprotovali ukrepom.

U. C.