Foto: Pixabay (slika je simbolična)

Spletno nakupovanje je v času koronakrize vsekakor dobrodošlo, saj se tako izognemo medosebnim stikom in poskrbimo za varnost in zdravje vseh nas.

Previdnost pri izbiri ponudnika

V Sloveniji zelo priljubljena spletna trgovina Mimovrste je v zadnjem času deležna kritik. Slabo izkušnjo s tem trgovcem je zapisal uporabnik, ki je opozoril na zavajanje pri dobavnih rokih in dostopnosti v primeru reklamacije. Svetuje, da dražjih artiklov nikar ne kupujte pri Mimovrste. Če bo kupljeno blago imelo napako, boste imeli ogromno težav pridobiti denar nazaj.

Počasni, neodzivni in zavajajoči

Stranka je kupila motorno žago, ki ji je ob dobavi manjkal en del – ta omogoča normalno delo z žago (gre za del, ki omogoča napenjanje verige). Na javno objavljen elektronski naslov je javil napako, ki jo je na izdelku opazil. Odgovora ni dobil.
Po telefonskem posredovanju je dobil odgovor, da mu žage ne morejo zamenjati in naj kupi drugo, to z napako pa vrne in mu bodo vrnili denar v treh dneh. To je tudi storil. Dobava nove je bila obljubljena 29. junij, kar se ni zgodilo. Po štirih dneh in poskusih ugotovitve, kaj se dogaja, še zmeraj ni dobil naročenega. Zgolj rok dobave se je vsak dan spreminjal.

 

Stranka navaja, da se je vse skupaj še bolj zapletlo pri vračilu že dobavljene žage. Namesto, da bi mu vrnili denar, so iz Mimovrste zapisali, da je napaka sporna in da morajo ugotoviti ali gre res za napako. Denarja seveda niso vrnili. Vse skupaj se je začelo 19. junija, po nasvetu Mimovrste je stranka prišla v pozicijo, da je plačala dve motorni žagi, dobila pa ni nobene. Iz podjetja se ni nihče opravičil. Vse kar so bili sposobni povedati, je bilo “počakajte, urejujemo”.

»Žal se je tudi pri spletni trgovini Mimovrste izkazalo, da uspeh kvari. Uspešno slovensko podjetje je očitno padlo na izpitu odnosa do strank, takoj ko so postali veliki. Škoda,« je zapisal kupec.

T. C.