“Moja zgodba: ko sem želel v Zupančičevi jami plačati parkirnino, prvi parkomat ni sprejemal denarja, drugi pa je bil pokvarjen. Potem sem dobil pa kazen,” je svojo neprijetno izkušnjo v “najlepšem mestu” opisal bralec portala Nova24TV.
V Ljubljani ni vse tako “lepo” kot pravi župan Janković
V “najlepšem mestu”, kot rad pravi Zoran Janković, le ni vse tako “lepo” kot se zdi. Poleg tega, da je v središču prestolnice težko najti prosto parkirno mesto, ki pa seveda ni ravno poceni, se uporabniki ljubljanskih parkirišč pogosto soočajo s pokvarjenimi parkomati.
Parkomat ni deloval, sedaj mora plačati globo
Na pokvarjen parkomat v Zupančičevi jami je naletel tudi bralec portala Nova24TV. Težava pa je nastala, ker prvi parkomat ni sprejemal denarja, drugi pa ni deloval. In ker zneska ni mogel poravnati, je prejel globo.
Nato je na javno podjetje Ljubljanska parkirišča in tržnice poslal pritožbo za storniranje kazni. Na reklamacijo so mu odgovorili: “Izdano obvestilo s številko xxxxxx žal ne moremo umakniti, saj v času kontrole niste imeli poravnane parkirnine. Glede na veljavni Odlok o urejanju prometa v Mestni občini Ljubljana je vsak uporabnik dolžan v času parkiranja poravnati parkirnino ali na parkomatu ali prek aplikacij EasyPark ali Urbana. V kolikor se z izdanim obvestilom ne strinjate, boste imeli možnost podati ugovor, ko s strani prekrškovnega organa (v Mestni občini Ljubljana je to Mestno redarstvo) prejmete poziv, da se razjasnite o dejstvih in okoliščinah prekrška. Vam pa svetujemo, da v bodoče parkirnino plačujete prek aplikacij EasyPark, Urbana ter SMS parkinga. V teh primerih vam ni potrebno hoditi do parkomata.”
Uporabnik parkirišč je mnenja, da podjetje ne bi smelo oglobiti nekoga, ker parkomat ne sprejema denarja, hkrati pa mu odgovoriti, da ima na voljo tudi druge možnosti plačila. Gre za pravno nevzdržen argument, odločitev pa bo izpodbijal s pritožbo po potrebi tudi na sodišču, piše Nova24TV.