Foto: Facebook

Novinarka RTV Eugenija Carl je po sobotni maši na Brezjah, na praznik Marijinega vnebovzetja, na svojem Facebook profilu ves svoj gnev zlila na kardinala Franca Rodeta. Zaradi oglasa, “Dio-mio (moj Bog), daj mi Malvazijo”, pa se je znesla še na  podjetje Vinakoper. Carlova očitno res sovraži katolike in vse povezano s katoliško vero.

Zapis na Facebooku

Zapisala je: “Ubogi kardinal, nerazumljena duša, obsojen na večno usodo odgovornosti za čredo. Tako preprost, tako ponižno skromen v vatikanski druščini škrlatnih soborcev, živečih v pastirskih razmerah kararskega marmorja, perzijskih preprog, zlatih milnikov, pozlačenih kelihov in muranskega stekla. Sem nevernica, a sočutno razumem to trnovo popotovanje. In obsojam vernike in nevernike, ki so s studom, nejeverjem in kritiko spremljali novinarska razkritja, kako si je vatikanski vrh, skrit za božjim obzidjem, z donacijami kristjanov iz vsega sveta za obnovo rimske otroške bolnišnice Jesu’ bambino, prenavljal in opremljal razkošne apartmaje, najemal letala za potovanja kardinalov, kupoval “zadnji model” avtomobile, si privoščil še druge odtenke luksuznega življenja in krpal “luknje” svoje banke. Ampak ja, pripada nam, ker nosimo trnovo krono za Gospodom.”

Carlova se je obregnila še na obcestni jumbo plakat podjetja Vinakoper. Podjetje je za marketing slovenske Malvazije uporabilo besedno zvezo: “Dio-mio, daj mi Malvazijo”. Ta Moj Bog je tako zmotil Carlovo, da je zapisala, da gre za cenen in debilen oglas, ki je povrhu še nezakonit, saj ji je zakon tolmačil njen Facebook prijatelj in bojda tržni inšpektor Urban Kodrič.

“Wtf? Izgleda, da so vinarji precej skrenili, odkar jih intenzivno obiskuje ministrica,” je zapisala in uporabila ključnik #božjimarketing.

 

Vir: Facebook

Razlog: ker je Rode dostojanstvenik rimokatoliške veroizpovedi, slovensko podjetje za trženje vina pa, ker so na panoju uporabili besedno zvezo “dio-mio” oziroma “moj Bog”. Očitno je imela slabi dan.

U. C.