Pohvale vredna je gesta Mestne občine Ljubljana, saj se je julija pridružila pobudi fundacije The Plastic Free July, ki obeležuje mesec brez plastike. Na občini pravijo, da je njihov cilj “spodbuditi vse meščanke in meščane, da ta mesec ne kupujejo ali ponujajo izdelkov, ki so izključno iz plastike, jo vsebujejo ali so vanjo oviti. Trgovce in gostince v mestnem središču pa ponovno pozivamo, da se pridružijo kampanji proti plastičnim vrečkam”.
Njihovi pobudi se je do zdaj pridružilo 44 trgovcev in gostincev.
Skoraj neverjetno se zdi, da je mestna občina v ta namen najela agencijo Ninamedia, ki je v lasti Nikole Damjanića. Na vzorcu 500 oseb so namreč opravili anketo, ki je pokazala, da je večina naklonjena ukinitvi plastičnih vrečk. 86 % anketiranih je podprlo tudi odločitev o uvedbi biološko razgradljivih vrečk na ljubljanskih tržnicah.
Je bilo res treba najeti agencijo, da so na mestni upravi prišli do zaključka, da so meščani večinoma naklonjeni ukinitvi plastičnih vrečk? Koliko davkoplačevalskega denarja je zato steklo iz Jankovićevega v Damjanićev žep?
Taka je politika Ljubljane pod vodstvom šerifa. Ljubljana, ki je med najbolj zadolženimi občinami v Sloveniji, po nepotrebnem troši denar za ankete, za nujne stvari, kot je kanalizacija, pa ga že leta ni.
A. K.