Gentlementsko izsiljevanje ali pa vezana trgovina župana Jankovića

svevesti.com

Župan Zoran Janković je 1. aprila 2010 za komercialno televizijo POP TV glede (ne)prostovoljnih donacij Mestni občini Ljubljana dejal:

»Vsem sem jaz predlagal višino donacije. Višjo, kot smo se dogovorili.«

in še

»Ja, po mojem mnenju smo govorili malo o športu, o tem, kaj Ljubljana potrebuje,
pa da bi bilo fajn, da kaj Ljubljani dajo.«

_____________

Medtem je npr. Nataša Koražija (urednica na Financah in reviji Manager) v intervjuju za e-revijo Združenja slovenskih ustanov 9. septembra 2011 ugotovila: »Recimo, župan Janković od podjetij, ki v Ljubljani ustvarjajo dohodek in dobiček, pričakuje, da okolju tudi nekaj vrnejo. Podjetja mestu seveda dajejo donacije prostovoljno, po drugi strani pa bi lahko raziskali povezave med donacijami in posli, ki jih ta podjetja dobivajo na javnih razpisih MOL. Temu bi lahko rekli gentlementsko izsiljevanje ali pa vezana trgovina. V ceno storitev, ki jih podjetja – donatorji – opravijo za MOL, je strošek donacij že vključen in jasno je, kdo ta dodatni strošek plača.«

S. L.